Aquapark - Hajdúszoboszló

Frissítve 4 hónappal ezelőtt

Útvonal

Leírás

Éményfürdő, csúszdapark - Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt.

Cégleírás
A Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő Magyarország legnagyobb fürdőkomplexuma. Gyógyászata több mint negyvenféle kezelést nyújt. A strandfürdőben minden igényt kielégítenek a különböző élménymedencék, úszó-, hullám-, pezsgő- és gyermekmedencék, valamint Közép-Európa legnagyobb épített strandmedencéje, a "mediterrán tengerpart".

Vélemények

MetallicaFan

Strandfürdő

, 2009. december 19.

Felújítása óta nagyon bejön a Hajdúszoboszlói gyógyfürdő, ha tehetjük, minden évben egyszer meglátogatjuk. Szerintem Magyarország egyik legjobb fürdője a hajdúszoboszlói. Hatalmas területén rengeteg féle medencét találunk, a család minden tagja jól szórakozhat. Sok fajta csúszda is van, személyes kedvenceim közé tartozik a sárga "csőcsúszda" és a nagy vastag úszógumis piros. :) Télen is nyugodtan kilátogathat bárki, mivel jó meleg termálvizű medence is van. Jó ötletnek tartom a kedvezményes árú jegyet, amivel egész jó áron ki lehet jönni, ha a kaját nem vesszük. Apropó kaja: jó kis éttermek, standok vannak, a legtöbb helyen finomat főznek. Érdemes a városban egy hotelben eltölteni hosszabb időt, mert szerintem egy nap nem elég a strand fölfedezésére.
Címkék: ## hajdúszoboszló strand gyógyfürdő hungarospa aquaparkErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
hanci

strand

, 2009. december 18.

Mióta kiépítették ezt a hatalmas komplexumot,minden évben egyszer elmegyünk ide.Nincs messze tőlünk,viszont elég drága.Ami viszont pozitívum,hogy nagyon gyerekbarát,ami azt jelenti,hogy egy kis gyeremekes család is nyugodtan jöhet ide,jól fogják magukat érezni mindannyian.Bőséges választék van a kajáknál,a lángosuk nagyon finom:)
Címkék: ## strand# élményfürdő# medence# aquaparkErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Lilla01

AQUAPARK HAJDUSZOBOSZLÓ

, 2009. december 17.

Sajnos eddigi életem során csak kétszer volt alkalmam eljutni erre a csodálatos helyre, mivel sajnos tőlünk igencsak messze található. Maga a város gyönyörű a maga épületeivel és sétányaival, ahol pezsgő éjszakai élet folyik. Különböző utcabálok, felvonulások, szabadtéri programok várják a turistákat. Azért mégiscsak a város legnagyobb látványossága az élményfürdő és aqua park. Több hektáron elterülő komplexumról van szó, amelyen a legegzotikusabb medencék vannak kialakítva. Található itt tengerpartos medence pálmafákkal, hullám medence, termálfürdők, fedett uszodák, gyógymedencék és a személyes kedvencem a kalózhajós medence. Akad itt egy jól elrejtett nudista part is, valamint halastó is, amiben hemzsegnek a halak, amiket nyugodtan lehet etetni. Van teknősbékákkal teli szökőkút is, akik egész nap csak napoznak, és szép látványt jelentenek. Esély van különböző gyógykezelésékre is, amelyeket ingyenesen vehetsz igénybe, ha az ottani orvos megvizsgál és talál valami akár apró problémát is. A strand egész területén különböző bárok, gyorséttermek találhatóak, de a városban 6-7 Ft-ért komplett menüt kap az ember. A strandról nyílik az aqua park bejárata is, ahol a legijesztőbb és legciffráb csúszdák állnak kicsik és nagyok rendelkezésére egyaránt. Szállás terén válogathatunk szállodák közül, amelyek kicsit drágábbak, vagy magánpanziókból, ahol 1500 Ft/éjszakáért juthatunk fedélhez. Körülbelül 30 percnyi autó útra van debrecen ahol szintén csodás épületeket lehet megnézni. Tartalmas nyári élménnyel tud szolgálni egy hét eltöltése hajduszoboszlón.
Címkék: ## strand# pihenésErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
chicaloca

strand

, 2009. december 14.

Minden nyáron legalább egyszer elmegyünk a hajdúszoboszlói strandra. Véleményünk szerint ez Magyarország egyik legjobb strandja. Nagyon sok medencéje van. Mi a forró vízűeket kevésbé kedvelük, a csúszdapark mellett a régi csúszdánál van egy hűvösebb vizű, ami ideális nekünk. A csúszdaparkba ritkán megyünk, ha nem kéne külön a strand belépő díját is fizetni az aquaparké mellett, akkor szerintem többen mennének. Jó ötlet a kedvezményes áru jegy (pár órára szóló,stb.). Étkezés terén hatalmas a választék, de mi majd mindig ugyanarra a helyre megyünk, ahol isteni a gyros, és nagyon jó árban van.
Címkék: ## szoboszló csúszdpark fürdésErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Katona Gabriella

Élmények tárháza

, 2009. december 14.

Remek élmények, napfényes szigetek, kalandos napok! Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki változatos, méltányos árú és kellemes időtöltésre vágyik.
Berill

Hajdúsági felüdés no.1

, 2009. december 13.

Gyermekkorom óta minimum egyszer ellátogatok kicsi országunk eme szegletébe, ezen belül is a szoboszlói standra. Hihetetlen, hogy ennyire fejlődik, szerintem nem sok olyan fürdő létezik ma Mo-on, ami évtizedek óta ennyi látogatót vonz és állandóan megújul, új látványelemeket építenek, illetve ilyen dinamikusan fejlődik. Ha a most népszerű elnevezéssel élve az élményfürdőket sorba raknánk, biztos, hogy az első helyen végezne az új típusú "aquaworld versenyen" is. Árait tekintve az utóbbi időben már itt is elszálltak, de a kispénzű embereknek ajánlom az önkiszolgáló éttermet, mert a célnak tökéletesen megfelel és ugyanolyan ízletes ételeket lehet ott is kapni, jóval kedvezőbb árfekvésben. Negatívumként azt tudom megemlíteni, hogy a nagy fejlesztések ellenére sajnos a fás, bokros részek, pihenőhelyek nem ugyanilyen arányban kerülnek kialakításra, azaz, sok medence kialakítása során sok fa és pihenő is eltűnt a helyről. Ezt mindenképpen erősíteném, hiszen nagyon messzire kell elgyalogolni kisgyerekkel, ha nem találunk árnyékot. Gyerekkel pedig nem olyan korán startol az ember, mint ahogy egyes emberek már a nyitáskor futnak a jó helyekért.... Egyébként mindenkinek ajánlani tudom, hatalmas élmény, ha találunk egy hűs helyet is egész napra! :-)))
Címkék: ## élményfürdő# felüdülés# aquaworldErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Janikné Gál Gabriella

jó emlék

, 2009. december 11.

Pár éve voltunk a férjemmel nyaralni hajduszoboszlon.A fördöje nagyon tetszett nekünk sok medence közül választhattunk melyikben is szeretnénk tulajdon képpen fürdeni nehéz volt a váasztás szinte az egész hetünket a fürdöben töltöttük nagyon kipihenten nagy élényekkel tértünk haza hajduszoboszloról remélem hamarosan újból visszatérhetünk.Köszönö nagy élmény volt csakis ajánlani tudom minden fiatalnak idösnek egyaránt köszönet.
Molnár Péter

Hungarospa

, 2007. december 29.

Az egyik legjobb magyarországi fürdő! Sokféle szolgáltatást nyújt, bár én kifejezetten az élmény elemeket szeretm benne. Jó, hogy egy szállodából közvetlenül elérhető. Ezért van olyan sok külföldi emberke Hajdúszoboszlón!
Címkék: ## gyógyfürdő# hajdúszoboszló# élményfürdőErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Editd

fürdő

, 2007. december 28.

Nagyon jó,hogy sok medence van és egyikbe sincsenek túl sokan.A pezsgőfürdő isteni,teljesen ellazul az ember a vízben.De a szaunázni,az úszni vágyók és a gyerekek is megtalálják a nekik való medencét.A legjobban a kinti gyógymedencéjüket szeretem.
Címkék: ## szolgáltatásErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Bajai Viki

Aquapark

, 2007. december 27.

Két éve nyáron voltunk itt a barátainkkal. Két napot töltöttünk itt, egy közeli faluban szálltunk meg. Az összes csúszdát és játékot kipróbáltuk, fantasztikusan éreztük magunkat. Bár a belépő kicsit drága, szerintem mindenképpen megéri "befektetni" egy ilyen kiruccanásra.
Címkék: ## termál# gyógyvíz# medence# csúszda# aquaparkErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Írjon véleményt a(z) Aquapark - Hajdúszoboszló részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

CYLEX Árajánlatkérések

Szolgáltatás

Vélemények

Hasonló cégek a közelben

1. Szent István Park 1-3.

2. Távolság: 130 m
    Deák Ferenc Utca 2.
  3. 4200 Hajdúszoboszló Deák Ferenc Utca 1.