Bkv Zrt., Budapest

Akácfa Utca 15.
1072 Budapest - VII. KER.

Telefon:
(1) 461 6500 Call
Telefon:
(1) 342 3771 Call
Fax:
(1) 461 6570
Weboldal:
E-mail:
Üzenet küldése
Frissítve több, mint 6 hónappal ezelőtt| Cégadatok változtatása | Hibás adat

Útvonal

Leírás

A társaság 5 nagy ágazatot (autóbusz, villamos, metró, HÉV, trolibusz) működtet integrált rendszerben. Ezen túlmenően az elsősorban idegenforgalmi jelentőségű fogaskerekű vasutat és a siklót üzemelteti.

Cégleírás
A BKV Zrt. - jogelődjeit is figyelembe véve - 100 éves múltra visszatekintő, nagy hagyományokkal és szaktudással rendelkező cég, amely Budapest közlekedésében minden korszakban meghatározó szerepet játszott. Ezen túlmenően az elsősorban idegenforgalmi jelentőségű fogaskerekű vasutat és a siklót üzemelteti. A BKV Zrt.
évente közel 1, 4 milliárd utast szállít járművein, ebből mintegy 41%-ot az autóbusz ágazat, 26 %-ot a villamos, 22 %-ot a metró, 5 %-ot a HÉV és 6 %-ot a trolibusz ágazat. Az ügyfélszolgálaton ügyfeleink információt kaphatnak járatainkról, menetrendekről, a jegyek és a bérletek áráról, elmondhatják észrevételeiket a BKV Zrt. szolgáltatásairól, baleset vagy káresemény esetén bejelenthetik kárigényüket.
Tájékoztatást kaphatnak a közösségi közlekedés pillanatnyi forgalmi helyzetéről, valamint elvesztett tárgyaik után is érdeklődhetnek.

Vélemények

Klára
5 Csillagok

hajléktalanok

, 2010. szeptember 10.

Sajnos rendszeresen , én szállok le a 7-es búszról a " Büdős, TbC, és egyéb betegséget terjesztő hajléktalanok miatt.Én fizetek. Kérem a szolgáltatást is. .Mit tesz a BKV ezért ??????
Címkék: ## hajléktalanokErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Mancsika
1 Csillagok

BKV

, 2010. augusztus 18.

Ha eszembe jut az a mozaikszó,hogy BKV akkor elkap a hányinger.Miért van az,hogy naponta sokmillió ember igénybe veszi és ebből a pénzből amit az emberek kidobnak a tömegközlekedésnek nem nevezhető dologra,hogy miért nem tudják ebből a sok pénzből a járművek normális,rendszeres takarítását megoldani??!!!Mióta nyáron dolgozok sokat igénybe veszem ezeket a koszos,igénytelen járatokat én eddig jót nem tapasztaltam.De más se valószinűleg soha az életébe.És én meg rajtam kívül pár millióan ezért fizessük a méregdrága jegyeket!!!Az ellenőrökről meg ne is beszéljünk.Soha nem adnám az arcomat az ilyen fajta mocskos munkához,hogy büntessek,ráadásul ilyen horribilis pótdíjakat.
Címkék: ## véleményErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
8.utas
1 Csillagok

BKV

, 2010. június 25.

Undorító, mocskos, gusztustalan az összes jármű, a legjobb az, hogy ezért veszem meg a bérletet havonta, hogy csövesekkel utazzak.
bliccelő boy
1 Csillagok

publikus

, 2010. június 16.

Rendszeresen utazom néha jegyet is veszek de ezeken a koszos, mocskos ,ragadós ,igénytelen ,büdös járatokon udor utazni ezért nem fizetek érte pedig megvehetném de én ügyes vagyok az elenőrök meg buták.
Címkék: ## felháboritóErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
riborib
1 Csillagok

BKV ÖNNEK JÁR

, 2010. április 8.

Üdvözlettel! Tegnap történt,mint mindig az életem része(sajnos)a BKV járat használata azon belül is a metró!Tegnap reggel ki szállok a metróból és kérik a bérleteket nyugodtan mutatom mire kéri a diákom-at.Egy hét múlva kapom meg. Az igazolást az iskolából azt meg semminek tekintette! Most az ellenőr el kezdett kekeckedni,hogy ilyen nincs addig vegyem meg a felnőtt BKV kérdezem én mikor iskolában járok miért vegyek felnőtt bérletet? Ki fizeti vissza nekem a különbözetet? Na szóval meg büntet azért mert nincs diákom miközben már igényeltem!Miért van az hogy mindig az húzza a rövidebbet aki becsületes!!Szeretném ha a BKV-igazgatósága elgondolkodna azon,hogy olyan megoldást és segítőkész ellenőröket alkalmazón aki bele tudja képelni a másik ember helyzetébe,én is lehetek ebben a helyzetben nem?
Címkék: ## bkv önnek járErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Aranyi Péter
3 Csillagok

BKV

, 2010. február 4.

Több, mint 10 éve utazok BKV-n, tehát van némi rálátásom az ügyre. Ha lenne legalább öt ember, aki szakmailag hiteles lenne a vállalatnál, akinek az elképzelései tükröznék a realitásokat, akkor mondhatnánk azt, hogy nem "csak" politikai érdekek vezérlik a fővárosi közlekedési vállalatot.az elmúlt évtizedben azonban, mintha szándékosan tették volna tönkre a céget.Mindösszesen 150 darab új autóbusz érkezett, amit még a Combinók kötbéréből vásároltak.Kérdezem, ezért személy szerint ki felelős?Ki az aki komolyan fel meri vállalni, hogy a tarifadíjak csillagos égig történő emelése miatt keletkező feszültséget képes annyival megmagyarázni, hogy a kormány nem adott pénzt?Ki a felelős a tanácsadói szerződésekért, a hatalmas összegű végkielégítésekért?
escargot
1 Csillagok

BéKáVé

, 2009. december 19.

Hehe, azt hittem itt több vélemény lesz, lehet, nem voltak szalonképesek :D Na jó itt az enyém: Sajnálatos módon a BKV mára gyakorlatilag a kosz, a lerongyolódott gépjárműállomány és a feleslegesen kiosztogatott milliók szinonimája lett. :S Ez a cég teljesen alkalmatlan arra, hogy egy nagyváros tömegközlekedését üzemeltesse. A járművek koszosak, télen meg lehet fagyni, persze vannak kivételek, mert találkoztam már olyannal is, hogy télen csorgott rólam a víz, még a kabát levétele után - kellemes egy hét volt, amit az így szerzett megfázással töltöttem :S. Nyáron vagy agyonhűtik a buszokat vagy 45 °C van. A járatok általában teljesen tömve vannak, a piros 7-esen annak örülhet az ember, ha a reggeli órákban a 6-7. járat lépcsőjére felfér. 300 Ft-os jegyárért nem ezt várná az ember. Itt az ideje, hogy a cég komoly reformokat tegyen. Pl a jegyrendszer teljes megreformálása, első körben a jegyárak csökkentése, majd bevezetni a távolságfüggő fizetést, a jelenlegi járatfüggő helyett. És igenis ideje lenne elbocsájtani pár felesleges irodai alkalmazottat, ésszerűsíteni vagy akár kiadni az irodai munkákat más cégeknek. És a legfontosabb, rengeteg új jegyellenőrt kellene alkalmazni, hogy megszűnjön a bliccelés (emlékezzünk csak a nagy metrós akcióikra, mekkora napi többletbevételek voltak) - persze ehhez a jegyár-csökkentés is kellene, mert igenis a bliccelő utastársak jegyét nem az én jegyemben kellene kompenzálni. Sajnos jelenleg úgy állunk, hogyha akár egyedül is utazunk egy autóban Bp egyik végéből a másikba olcsóbban el le lehet jutni autóval, mint tömegközlekedéssel. És egy kis adalék: Budaörs-Budapest Déli Pályaudvar oda vissza 420 Ft vonattal, BKV-val 1200 Ft.
Címkék: ## tömegközlekedés# villamos# busz# troli# pénzpocsékolásErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Megjegyzés

, 2010. január 28.

Taknyos kölök voltam,mikor az ősagyasok levették a kallerokat a járatokról.Ebből is látszik, Fletó csak reinkarnáció. A BKV elindult a lejtőn. Ugyanis nálunk sikk lopni, ha másképp nem, hát blicceléssel.Az azonnali jegyváltás kényszer hiánya, a hétköznapi korrupció,és a szorgalommal párosult hülyeség lassanként elpusztítja valamikor szépen prosperáló közösségi közlekedésünket. A mostani okosok elgondolkodhatnának,biztos nem a BESZKÁRT csinálta jól? Nem szorosan csatlakoztatva: a szétszabdalt MÁV egy Barossért kiáltana , ha tudna. Röhej, de nézzük meg a nagyonVidám Park-ot. Ugyan az a metódus, csak jobb a haladás tempója.Adjuk a jegyet drágán, emeljünk,emeljünk,emeljünk,aztán ha nem használja senki, szét tárhatjuk a kezeinket mondván: Adjuk el, hisz nálunk nem használja senki! Privatizációóóó! Vagy Panama?
Lilla01
4 Csillagok

BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI ZRT.

, 2009. december 18.

Mivel nem a fővárosban lakom, nem tapasztalom nap mint nap az ottani helyzetet, de nekem sokkal jobbnak tűnik, mint a vidéki buszmenetrendek. Tetszik, hogy sűrűn jönnek a járatok, igaz, szükség is van rá Budapesten. Legutóbb egy nagyon kellemes és meglepő élményem volt a metrót illetően. Elszakadt az egyik jegy, és az egyik ellenőrtől megkérdeztük, hogy ezt még lehet használni valahogy, vagy dobjuk el? Elkérte a jegyet, odament a pénztárhoz, és megragasztotta nekünk. Nagyon kedves és segítőkész volt, nem gondoltuk volna, hogy ilyen segítőkész lesz. Ráadásul még útbaigazítást is adott, és javasolt egy jobb útvonalat, annál, mint amin eredetileg mentünk volna.
Címkék: ## tömegközlekedés# közlekedés# bkvErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Sutyinszki Alex
1 Csillagok

bkv

, 2009. december 18.

Hát nekem sok problémám van a BKV-val! Az egész vállalt úgy ahogy van rossz és tényleg csak a pénzt visszi.A jegy és bérlet árak irreálisan túl magasak!És ráadásul ilyen árakhoz már luxus körülményeknek kéne hogy legyen és tudjuk hogy milyen állapotok vannak.Koszos büdös buszok,villamosok.Lerobbanó buszok naponta.ÉS még csak emelkedik az egekbe minden.És csodálják hogy bliccelnek sokan.Hát nem csodálom.Egész europában mi viszük a pálmát ebben a témában!És biztos nem lesz változás egy két éven belül! A metroról nem is beszélek..az megint egy szép történet!:) szóval 1 csillagot kapnak tölem!
Farkas Ády
5 Csillagok

Közlekedés

, 2009. december 18.

Nekem konkrét bajom nincsen a BKV-val..Valamilyen szinten a közlekedését jól csinálja..Csak hát a bírságokat azt kicsit magasnak tartom..De hát ennek is meg van az oka és a miértje:DRemélem hamarosan jönnek vagy járnak majd az új Alstom mertok..És a 4es metro is kész lesz..
Címkék: ## budapest# közlekedésErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése


Írjon véleményt a(z) Bkv Zrt. részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!


CYLEX Árajánlatkérések

Szolgáltatás

Vélemények


Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Menetrend, Tömegközlekedés, Trolibusz, Szállítás, Személyszállítás, Autóbusz, Villamos, Közlekedés, Személy