Budavár Tours, Budapest

Nyitva

Nyitvatartási idő Budavár Tours

Leírás

A Budavár Tours mindig visszavárja Önt, megköszönve bizalmukat törzsutasainknak 8% kedvezményt biztosítunk saját szervezésu útjainkból! A törzsutas kedvezmény feltétele: minimum egy három éven belüli igazolt út a Budavár Tours-szal.

Útvonal

Vélemények

Budavár Tours
1 Csillagok

egy becsapott utas

, 2010. november 3.

20 éve utazok különböző utazási irodákkal,jó, rossz tapasztalatokkal. Most az őszi szünetre a Budavár tours partner irodájánál találtam Marokkoba egy last minute utat. A repülő szombat este indult. Én pénteken telefonon érdeklődtem a Budavár tours -nál, hogy az általam választott hotelben van -e még hely. A telefon beszélgetést rögzitik! A válasz "igen" volt, de kérte a hölgy, hogy ne a partnernél fizessek be -amely 5 percre van tőlem- ,hanem mennyek a Budavár tours irodába. Elkérte a nevem és a telefonszámomat azzal, hogy este 7 óráig mehetek befizetni az utat. Ezutám én gyorsan kértem szabadságot a következő hétre és nekikezdtem a készülődésnek. Este fél 7 re értem az irodába ahol egy másik hölgy "foglalkozott" velem, aki közölte, hogy nincs a nevemre félretéve semmilyen foglalás, és különben is nincs már hely az általam választott hotelban. De ha akarok választhatok ugyan abban a kategoriában 100 ezerrel drágábban vagy egy alacsonyabb kategoriában egy olcsóbb utat. De se elnézést, se bocsi,se semmi. Itthon maradtunk megbántva. Spóroltunk 700 ezer Ft-ot. Az iroda elvesztett egy utast ÖRÖKRE.
Címkék: ## budavár toursErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Radosza Mihály
4 Csillagok

Budavár tours

, 2009. december 14.

Mi is utaztunk már a Budavár tours-sal, egy 1 hetes, repülős utat fizettünk be, ami tényleg nagyon jó kis nyaralás volt és nagyon örültünk, hogy eljuthattunk oda! Az irodában is nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, minden kérdésünkre szívesen válaszoltak, ezért külön köszönet!!! Az árakat viszont egy kicsit sokallom, bár ha valaki a minőségre megy, akkor nagyon is megéri árát! Szerintem még fogunk a budavár tours-sal utazni, ha megtehetjük! Nagyon köszönjük a remek utazást és a sok segítséget! :)
Címkék: ## utazás# iroda# budavár toursErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Szavériné Pásztor Éva
5 Csillagok

Budavár Tours

, 2007. december 13.

A Budavár Tours utazási iroda igazán kellemes iroda, szolgálatkész alkalmazottakkal és elég jó árfekvésű utakkal. Elég népszerű is az utasok körében, mutatja ezt a rendkívüli kihasználtság.
Címkék: ## utazás# iroda# társasútErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Spiller Szilvia
4 Csillagok

Budavár tours

, 2007. december 13.

Általában jo ajánlataik vannak, nem a legdrágább utazási iroda. Egyszer viszont sajnos lemaradtam az egyik utjukról amit befoglaltam, és utana telefonáltak pár nappal, hogy sajnos nincs már helyük rá.
Címkék: ## utazás# kényelem# napfényErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Írjon véleményt a(z) Budavár Tours részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

CYLEX Árajánlatkérések

Bem Rakpart 44.

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Utazási iroda, Utazás, Utazásszervezés, Utazásközvetítés, Túra, Utazástervezés, Utak, Úti Cél, Last minute, Utazási Utalvány, Utasbiztosítás, Idegenvezetés, Szobák, Körutazás, Ellátás, Csoportos Utak, Külföldi Utak, Nászút, Családi Üdülés, Egzotikus Utak, Tengerparti Nyaralás, Tenger, Útlemondási Biztosítás, Elhelyezés, Gyermek Utaztatás, Színvonalas szállodai Kínálat, Nyári Úti Cél Kínálat, Tél Úti Cél Kínálat, Fakultatív Programok, Gyermekkedvezmény, Félnapos program, Részszolgáltatások, Útiokmányok, Szafari Túrák, Vízum, Osztálykirándulás, Üdülés, Idegenforgalom, Turizmus, Szállás, Szálloda, Ajándék, Wellness, Utazási, Tengerre Nézo Szoba, Magyar Idegenvezetok, Repülotéri Illeték, Kreatív, Szolgáltatások, Ajándékutalvány, Kastély, Ajándékozás, Utalvány, Kastélyszálló, Ajándékcsomag, Karácsonyi, Kúria, Születésnapi, Ötletes, Budavár Tours, Ajándék út, Élménycsomag