Csalánosi Csárda, Kecskemét

Leírás

Nyitva 0-24.

Cégleírás
Cégünk a vendéglátás területén tevékenykedik. Klímatizált csárdánkban 50, a hangulatos kerthelyiségünkben 30 fo kényelmes elhelyezésére van lehetoség, pincénkben további 100 fo fogadására alkalmas. Csárdánk kiváló körülményeket biztosít családi rendezvények, lakodalmak, ünnepségek lebonyolítására.
Igénye szerint egyedi meüsort is öszeállítuk az Ön rendezvénye számára. Próbálja ki csárdánkat és a szakácsaink magas szintu szaktudását.
Jó étvágyat kívánunk!

Vélemények

Némethné
1 Csillagok

Szépnek nagyon szép de éhenvesztünk

, 2012. szeptember 17.

Három és fél órát vártunk összesen, egy kondér babgulyásra, és a másodikra. Nagyon, nagyon sokszor szóltunk a pincéreknek, hogy már mióta ott vagyunk - jött felfuvalkodva a "de hát lakodalom van". Szervezzék meg a kiszolgálást vagy tarstanak nyitva lakodalom mentes napokon. Borzalmas volt. Azért nem mentünk el mert nem tudtam felállni az asztaltól az éhségtől.
Címkék: #csalánosi csárda várakoztatásErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
ani82
4 Csillagok

csárda hami

, 2009. december 10.

A Csalánosi Csárda Kecskeméten található a Felsőcsalános út 5. szám alatt, az Auchan bevásárlóközponttól 1 percre. Nem terveztük, hogy étterembe megyünk, de a csárda láttán ihletet kaptunk. Nagyon szép külső tárult elénk, ahogyan leparkoltunk. Az étteremnek külön játszótere, terasza, panziója, bárja van. Ezen felül gyönyörű medencés sziklakert díszíti a terasz körötti területet, melyben gyönyörű halak úszkálnak. A környezet igazi élményt jelent a családos vacsorázók, ebédelők számára, hiszen olyan környezetet építettek az étterem köré, ahol jól érezheti magát a gyermek és a felnőtt egyaránt. Pontozás 5 pontból az étteremkritika szerint: Ár-érték arány: 5 Étlap: 4 (kreatív ételek hiánya) Kiszolgálás: 4 Alapanyag: 4 Szakács kreativitás: 3 (kreatív ételek hiánya) Étel minősége: 3 Fűszerezés egyensúlya: 3 Borlap: 4
Címkék: ## csalánosi csárdaErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Írjon véleményt a(z) Csalánosi Csárda részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

CYLEX Árajánlatkérések

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Vendéglátás, Étterem, Étel, Gasztronómia, Csárda, Vacsora, Ebéd, Menü, Kerthelyiség, Meleg, Légkondicionált, Kisgyermekes, Parkolási, Bor, Büfé, Reggeli, Ajánlott, Család, Lehetőség, Rendezvényre, Non Stop, Zártköru, Csalánosi Erdo