Lufthansa Ag Német Légitársaság Képviselete, Budapest

Futó Utca 47-53.
1082 Budapest - VIII. kerület

Telefon:
+36 (1) 411 99 00 Call
Fax:
+36 (1) 266 86 69
Weboldal:
Frissítve 5 hónappal ezelőtt

Útvonal

Leírás

AZ IRODA KÖZVETLEN UTASFORGALMAT NEM BONYOLÍT! Utasforgalommal kizárólag a Budapest Ferihegy 2A Terminálon található Lufthansa/SWISS jegyirodában foglalkozunk.

Vélemények

Szemeredi Kepes Anna

telefonos ugyintezes

, 2013. szeptember 19.

Tisztelt Lufthansa Legitarsasag Magyar kepviselete! Nem erdemes jo hirnevuket elrontani az utasok felesleges bosszantasaval. Tobb mint 7 perecet varakoztattak, mire 2013 szeptember 19-en 11 : 30 korul kapcsoltak ugyintezojuket. Szerencsere az ugyintezo kisasszony nagyon udvarias volt es ugyemet alig ket perc alatt ( ket jegyrol van szo!) elintezte. Sajnalom, hogy nem kerdeztem meg a nevet, hogy o is tudjon elegedettsegemrol. Tisztelettel : Sz. Kepes ANna
Dr. Zalatnai Attila

self check-in

, 2012. október 7.

Tisztelt Lufthansa AG! A Ferihegyi 2A terminálon működik jónéhány automata, ahol önállóan lehet intézni a beszállókártyák intézését. Nem vitatva hasznosságát, néhány alapvető hiányosságot említenék: 1. Miért KÖTELEZŐ ezt használni, miért nem lehet a desk-nél bejelentkezni? 2. Ha már egyszer Magyarországon működtetik, miért nincs MAGYAR nyelvválasztási lehetőség?? Nem feltételezek diszkriminatív tendenciát, de nem minden magyar állampolgár beszél idegen nyelveket 3. Miért önkényesen adja ki az ülőhelyeket, miért nem adott a választási lehetőség (elől-hátul, ablak-folyosó, stb.)? További tapasztalat: A firenzei reptéren is hasonló automaták vannak, de semmiféle tájékoztatás nincs arról, hogy a MAGYAR (EU-tag 2004 óta!) személyi ID-kártyát ott NEM ISMERI, annál is inkább, mert a ferde leolvasóról le is csúszik. Véletlenül derült ki, hogy az automatikus beolvastatási funkció itt nem alkalmazható, csak a bebillentyűzéses. Erre is csak hosszas kísérletezés utáni segítségkéréssel derült fény. Tisztelettel, Dr. Z. A.
Gömöri Linda

Utazás

, 2012. január 28.

2011 novemberében az Önök légitársaságával utaztam New York-ba framkfurti átszállással. Csak pozitív élményről számolhatok be. A visszautam N.Y.-ból pedig osztályon felüli volt. A légiutas-kisérő kisassony minden óhajomat teljesítette. Szerintem a Lufthansa Európa legjobb légitársasága!!
dr. Petróczi István

Tragikus a jegykiadó rendszerük! Vesszőfutás a Lufthansával utazni.

, 2011. szeptember 4.

Rémregény volt a Budapest-München-Peking (és vissza) utunk. Engem dr. Petróczi István Ferenc-nek hívnak, a feleségemet dr. Petróczi István Ferencné-nek. A társaságuk csapnivaló jegykiadó rendszerének túl hosszú volt a nejem neve, ezért lehagyta a "né" toldatot és két dr. Petróczi István Ferenc jegyet adott ki. Minden alkalommal hosszú vita és könyörgés kellett, hogy két jegyet kapjunk, s ne azt higyjék, hogy egy ember vett dupla jegyet. Ezzel a Lufthansa tönkre tette az utazásunkat. Hogy lehetnek ilyen b...k, hisz a computer akár 50 karakteres név kezelésére is képes lenne, miért igy állították be? Magyarországon sok embernek hosszú a neve! A budapesti helyelosztáshoz való sorbanállás is nagy ötlet! Miért eröltetik, hogy a stresszes utasok külön sorbaálljanal egy kisasszonyhoz ülőhelyért? Nem veszik észre, hogy ez ostobaság? Nagyon meggondolom, hogy még egyszer a Lufthansaval utazzak!
Sziporegér

cégről

, 2010. február 15.

Teljesen egyetértek azzal a kedves hozzászólóval,aki hasonlóan mint én,kellemes élményben volt része a Lufthansával.Biztonsági,és kényelmi szempontból csak ajánlani tudom mindenkinek.Tisztelettel..

Megjegyzés

, 2011. január 24.

T.Lufthansa! Mar tobbszor repultunk Onokkel tengerentulra,mindig egyutt feleseg es ferj. Igy tortent 2010-ben is / maj.es dec./. Hogy lehetseges hogy csak a Felesegnek irtak jova 5900 milest es a vele egyutt utazo Ferjnek nem??? Varjuk valaszukat. Szucs Peter es Neje.
Steiner János

Karácsonyi Üdvözlet!

, 2009. december 24.

Kedves Lufthansa! A tegnapi napon leányom a párjával és egyéves gyermekükkel szerették volna a karácsonyt családi körben tölteni. Több órás várakozás után közölték hogy a 17:20-as járatot törölték (Milano Malpensa), amelyre már hónapokkal ezelőtt megváltottam számukra a jegyet. További több órás várakozás után azt is tudatták velük, hogy a kisgyermek utaztatását csak a holnapi napon tudják teljesíteni, mivel "csak egy éves a gyermek és más járaton nem vállalják az utaztatását"! Semmiféle segítséget nem kaptak, holott nekik lett volna a legnagyobb szükségük a kisgyermek miatt! Mivel ilyen közönyösen bánnak az utasaikkal, biztosíthatom Önöket hogy a további utazások során az Önök légitársasága szóba sem fog kerülni!! Továbbá mint újságíró, kötelességemnek tartom hogy ezt a magatartás formát másokkal is megosszam a média segítségével! Már csak az maradt hátra, hogy Önöknek is hasonlóan Kellemes Ünnepeket Kívánjak magam és a családom nevében. Remélem némi becsület azért maradt még Önökben és tudják a kötelességüket! Üdvözlettel: Steiner János Egyenlőre ezt a társaságot csak elitélni tudom a viselkedésük miatt!!
Címkék: ## segítség nélkül!Erre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Megjegyzés

, 2010. február 15.

Kedves Lufthansát Becsmérlő Férfi! Nagyon örülök,hogy a vendégek között nem látjuk magukat,pár emberrel kevesebb.Mellesleg soha életemben nem tapasztaltam ilyen esetet a Lufthansánál,pedig többször utaztam már velük.Amit biztosan tudok,hogy pontosan,és épségben hazaértem velük minden egyes utazásom alkalmával.Ha frusztráltnak tetszik lenni Bácsi,ne egy sikeres német cégen élje ki magát.Üdv,egy utazni szerető hölgy...

Megjegyzés

, 2010. március 7.

Kedves Sziporegér! Először is van nevem amit oda is írtam, mivel nem szégyenlem mint Ön. Merem nevemet adni a véleményemhez. :-)Ez sajnos így történt ahogy leírtam. Nagyon sajnálom hogy nem Ön került ilyen helyzetbe, emrt akkor nem tudom mi lenne a véleménye. Tisztelettel: Steiner János

Megjegyzés

, 2010. március 7.

Még talán annyit, hogy nem Önt hívta fel kétségbeesve és sírva a leánya! Nem tudom ezek után mi az őszinte véleménye? Üdv.: Steiner János
Gecző Lajosné

Lufthansa

, 2009. december 14.

Régebben utaztam a Lufthansa-val nagyo jó élményem van vele kapcsolatban. Nagyobb repülőgéppel utaztam ami sokkal jobb közérzetet adott mint más gépeken. Kényelmes ülések, szinte fotelek voltak. Nagyon jó volt a kiszolgálás, mindíg megkérdezték jól vagyok és hozhatnak e valamit. Teljesen megvagyok elégedve! Mindenkinek ajánlom!
Címkék: ## utazás# repülés# lufthansaErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése


Írjon véleményt a(z) Lufthansa Ag Német Légitársaság Képviselete részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!


CYLEX Árajánlatkérések

Hasonló cégek a közelben


  1. Távolság: 690 m
    Thaly Kálmán U. 22-24
    1096  Budapest

  2. Távolság: 730 m
    Mester U 40-44
    1095  Budapest
  3. Lechner Ödön Fasor 6.
    1095  Budapest

  4. Távolság: 1.31 km
    Lechner Ödon Fasor 6
    1095  Budapest
  5. Wesselényi U. 16/A
    1077  Budapest

  6. Távolság: 1.88 km
    Pesti Barnabás U. 4.
    1052  Budapest

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Szállítmányozás, Szállítás, Csomagküldés, Szállító, Repülőtér, Repülő, Légitársaság, Légiforgalmi Társaság, Utazás Repülővel, Német Légitársaság, Légiforgalmi Társaság Képviselete