Medina Tours Iroda, Budapest

Nyitva

Nyitvatartási idő Medina Tours Iroda

Leírás

Tel:1-266-0833. A Medina Tours Kft. immár 17 éve megbecsült tagja a magyarországi kiutaztató piacnak! Célunk továbbra is változatlan: az Ön gondtalan kikapcsolódásának megszervezése! Bízunk benne, hogy ebben a szezonban is megtalálja majd mindazokat a programokat, amelyek felejthetetlen élményekkel ajándékozhatják meg! A 2010/11 téli szezon során Tunézia és Egyiptom mellett Törökország és Jordánia is szerepel kínálatunkban. Tunézia tekintetében valamennyi jelentős idegenforgalmi régió megtalálható: Sousse, Port El Kantaoui, Monastir és Hammamet is. Kint saját külképviseleti irodánk, tucatnyi jól képzett idegenvezetőnk az Önök rendelkezésére az üdülés és a fakultatív kirándulások ideje alatt egyaránt.

Cégleírás
Egyiptomba a két legismertebb üdülőhelyre Hurghadára és a búvárok paradicsomába, Sharm El Sheikre szervezzük utazásainkat. Ám aki Egyiptomba érkezik- az üdülés mellett- biztos szeretne megismerkedni ennek az országnak páratlan kultúrájával és gyönyörű természeti adottságaival. Ez sem akadály, hiszen fakultatív programjaink között mindenki talál az igényeinek megfelelőt. Harmadik desztinációként törökországi kínálatunkat ajánljuk figyelmükbe, ahová 2011.
áprilisától kínálunk nyaralásokat. Alanya, Side és Antalya homokos partjával és nyüzsgő életével várja a látogatókat. Ebben az országban is számos fakultatív kirándulással igyekszünk az Önök pihenését színesíteni telepített magyar nyelvű idegenvezetőink segítségével.
Jordánia közkedvelt üdülőhelyére, Aqababa hetente indítjuk charter járatainkat. Az üdülések mellett két kombinált túrát is összeállítottunk azok számára, akik tüzetesebben szeretnék megismerni az országot.

Útvonal

Vélemények

Csík Ágnes
3 Csillagok

Utazás

, 2011. július 5.

Honlapjukon leírnak magukról minden szépet jót, közben az utazókat átvágják, nem fogják elfelejteni a 2011.06.04-én szervezet Törökország-Alanyai csalásukat a 11.40 repülési ígéretüket amiből 00,45 lett, elvettek a nyaralóktól 1 napot!!!!!
ZSóka75
3 Csillagok

:-(

, 2010. október 22.

2010.10.22-én 13 órás késéssel értünk haza Hurghadából,ami ugyan nem az utazási iroda hibája,egyetlen dolgot nehezményezek,hogy mikor fejetlenség uralkodott a reptéren és nem tudtunk semmit,hiába hívtuk fel az idegenvezetőnket,nem igazán érdekelte,mi is van velünk.
Kovács Nikolett
4 Csillagok

MEdina tours

, 2009. december 15.

Már kétszer is voltam velük Tunéziában, az áraik elfogadhatóak, gyerekeseknek mindig nagy kedvezményeket adnak, sajnos a diákoknak nincsenek nagy kedvezményeik. Az első utazásunkkor nem az általunk választott hotelben szállásoltak el, amit ugyan jogszerűen megtehetnek, csak hát ugye mi nem véletlenül azt a hotelt választottuk. De teljesen korrekt cég.
Címkék: ## nyaralás# utazás# utazási irodaErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Ibszi

nyaralas

, 2008. szeptember 23.

Februárban utaztam eloszor a Medina-Tourssal. Minden ismerősőmnek őket ajánlom,megbizhato, segítőkész kollégákkal dolgoznak. Oktoberben szintén náluk foglaltam le az utazást. Az elsőélmény nagyon fontos, nekünk pozitív élményeink voltak csak a Tunéziai utazással kapcsolatban.
Címkék: ## utazás tunéziaErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Radosza Máté

, 2007. december 14.

A szüleimmel és a nagyszüleimel Tunéziába voltam a Medina Tours-szal.Segitőkészek voltak, felvilágositottak minket mindenről, igy nagyon jó nyaralásunk volt tavaly! Köszönjük!
Címkék: ## utazás# pihenés# medina toursErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Radosza Mihályné

, 2007. december 14.

Tavaly nyáron a szüleimmel Tunéziába utaztunk a Medina Tours-szal, nekem nagyon segitőkésznek tüntek az utazási irodában, nagyon kedvesek voltak, mindenben segitettek, ajánlom mindenkinek!
Címkék: ## nyaralás# szolgáltatás# pihenésErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Csabai Rita

, 2007. december 14.

Mikor először voltunk Tunéziában a Medina Tourssal utaztunk. Nagyon alapos felvilágosítást kaptunk az irodában hogy mégis mit és mikor érdemes megnézni és milyen típusú szálloda lenne nekünk a legmegfelelőbb. Nagyon pozitív tapasztalatom van :)
Címkék: ## tunézia nyaralás pihenésErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Írjon véleményt a(z) Medina Tours Iroda részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

CYLEX Árajánlatkérések

1094  Budapest

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Utazási iroda, Utazás, Utazásszervezés, Utaztatás, Utazásközvetítés, Túra, Utazástervezés, Félpanzió, Utak, Belföldi Utazás, Útlevél, Repülőjegy, Ajánlat, Foglalás, Egyiptom, Vakáció, Charter, Tunézia, Marokkó, Inclusive, Egyesült, Utasbiztosítás, Nyaralás, Idegenvezetés, Szobák, Körutazás, Ellátás, Csoportos Utak, Nászút, Családi Üdülés, Egzotikus Utak, Tenger, Túrista Csoport, Nyári Úti Cél Kínálat, Tél Úti Cél Kínálat, Tolmácsszolgálat, Gyermekkedvezmény, Fogyatékosok Utaztatása, Szálloda Csere, Részszolgáltatások, Szafari, Előfoglalás, Nyár, Tevegelés, Földközi, Szafari Túrák, Repülős, Autóbérlés, Hajókirándulás, Üdülés, Idegenforgalom, Turizmus, Szálloda, Hotel, Iroda, Pihenés, Akció, Utazási, Magyar Idegenvezetok, Tengerre Nézo Szoba, Repülotéri Illeték, Szolgáltatások, Utaztatási, Akciós, Arab, Minute, Last, Vörös, Emirátusok, All In