Retz Bútor, Budapest

Orion U. 12-14
1214 Budapest

Telefon:
(1) 420 9505 Call
Weboldal:
E-mail:
Üzenet küldése
Ellenőrzött adatok, Frissítve 5 hónappal ezelőttEllenőrzött adatok
Frissítve 5 hónappal ezelőtt

Útvonal

Leírás

A RETZ Bútor áruházak Európa legnagyobb bútorgyártó cégeinek közvetlen képviseletében áll az Ön szolgálatában. A vevői igények figyelembevételével állandóan megújuló termékpalettánk minden igényt, kielégítő bútorokat kínál a moderntől a klasszikusig. Áruházainkat az ország több pontján megtalálhatja, és folyamatos terjeszkedésünkkel szeretnénk elérni, hogy Ön kevesebb utazással megvásárolhassa termékeinket.
Nappali, háló- és gyermekszoba bútoraink mellett választékunkból berendezheti előszobáját, vagy akár irodáját is. Számítógépes, egyedi tervezésű konyhabútorainkkal igazán különlegessé teheti otthonát.
Üzletpolitikánk célja a forgalom folyamatos növelése, figyelemmel kísérve a magyar piacot, ár-érték tekintetében mindenkor a legjobbra törekszünk. retzbutor.hu ::

Cégleírás
A RETZ Bútor áruházak Európa legnagyobb bútorgyártó cégeinek közvetlen képviseletében áll az Ön szolgálatában. A vevői igények figyelembevételével állandóan megújuló termékpalettánk minden igényt, kielégítő bútorokat kínál a moderntől a klasszikusig. Áruházainkat az ország több pontján megtalálhatja, és folyamatos terjeszkedésünkkel szeretnénk elérni, hogy Ön kevesebb utazással megvásárolhassa termékeinket.
Nappali, háló- és gyermekszoba bútoraink mellett választékunkból berendezheti előszobáját, vagy akár irodáját is. Számítógépes, egyedi tervezésű konyhabútorainkkal igazán különlegessé teheti otthonát.
Üzletpolitikánk célja a forgalom folyamatos növelése, figyelemmel kísérve a magyar piacot, ár-érték tekintetében mindenkor a legjobbra törekszünk. Látogasson el Ön is hozzánk, s meglátja: a RETZ Bútor lakásából otthont teremt.

Vélemények

Bedőcs Renáta

KONYHABÚTOR

, 2012. április 2.

6-8 HÉTvolt a megbeszélt rendelési idő,és még nekem kell a mai napig futkározni az üzletbe,mert az eladókon kívül senkit nem izgat a vásárlói aggodalmam.FELHÁBORÍTÓ TELJESEN,hogy működhet így egy cég?!Ez egy tanulópénz marad számomra.Amikor a szerződést kötöttem,55%kedvezményt ajánlottak.Hogy lehet,hogy most már 70+5%vígkiárusitás a reklám helye.375180Ft a konyhám ára,ebből 160000le van fizetve,ennyire nem számít CÉGNEK a vevője?mindenkinek ajánlom ,semmit ne írjon alá addig a megrendelésnél,olvassa helyben át az apró betűs sorokat,mert másról szól a szóbeli megegyezés,és másról,amit a szerződés apró betüi jelentenek.Ha megérkezik végre a bútor,helyben ellenőriztetni fogom a kifogástalan állapotot,mert a garncia így érvényes elvileg.Semmilyen értesítést nem kaptam még,hogy elnézést ,mindent megteszünk a sajnálatos késésért...EGYRE ELSZOMORÍTÓBB,AMI EBBEN AZ ORSZÁGBAN VAN!Mikor ilyen válság van sz országban,kapaszkodni és küzdeni kéne a vevőért.A héten telik le az újabb kéthetes ígéretük!!!Borzalmas!

Megjegyzés

, 2012. április 11.

Kedves Renáta! A javaslatom: Lemondó nyilatkozat, azonnal. Miért? Válaszok:Nők Lapja Cafe/ Fórum:Retz szállít mostanában? Folyamatosan zárnak be a Retz üzletek. Egy bezárt üzlet hogyan szállít bútort? – mert nekem képtelenségnek tűnik.
Bedőcs Renáta

Konyhabútor...

, 2012. április 2.

November végén megrendeltem egy konyhabútort,ami a mai napig nem érkezett meg. Szinte hetenként zaklatom a bolt eladóit,szegények nem tehetnek róla,az indulataim pedig már erőteljesek.Azért kezdtem bele,mert télen szerettem volna befejezni a konyhám felújítását.A főnök meg se jelenik a soproni üzletben,vele aztán tényleg nem lehet kommunikálni.Felháborító a hozzáállása,amit Ígérnek,a fele sem igaz.Hogy engedhet meg magának ez a cég ekkora bakit,miért olyan főnöke van,aki nem alacsonyodik le a vásárlóihoz,hogy elnézést kérjen a csúszásért ,minimum értesítést küldeni.Mi történne fordítva? soha többet nem fogok ettől a Retz Társaságtól rendelni!!!Ilyen vásárlási csalódásban még nem volt részem!160ezer Ft ot lefizettem november végén,most áprilist írunk,bútor sehol,a balkonom kész építőanyagtároló,a konyhát hetekre képtelenség nélkülözni egy négytagú családnak!amikor nézelődtem még,többen szóltak,vigyázzak,ez a cég elég sok panaszt kap,nem akartam elhinni,én is egy elkeseredett panaszos vagyok,aki telejesen közömbös a Főnök Úrnak.Akkor miért ő képviseli a céget,ha nem lehet beszélni vele.Ez Vicc!Amennyiben a sokszori ígéret ellenére,az utolsó időpontra se teljesítik,a Fogyasztó védelemhez fordulok.Akkor ne ígérjenek vagy ne vegyenek fel több megrendelést,ha nem bírják teljesíteni.

Megjegyzés

, 2012. április 11.

Kedves Renáta! A Retz Bútoráruházak bármelyik üzletében, csak az azonnal elhozható bútorokat szabad megvásárolni. Rendelésre előleget befizetni: TILOS! Az üzletbezárások előtti végkiárusítás tart. A régi 30 üzletükből talán 9 van már csak nyitva. Sok sikert!
László Cselényi

reklamáció

, 2012. március 26.

4.hónapja várok a KIFIZETETT bútorra! A telefont SEHOL nem veszik fel!!!Felháborító!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Címkék: #minősíthetetlenErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Megjegyzés

, 2012. április 11.

Szervusz László! Azért nem veszik fel a telefonokat, mert folyamatosan zárnak be az üzleteik - a vonal végén ezért talán már nincs is senki. További vélemények:Nők Lapja Cafe/ Fórum:Retz szállít mostanában? Üdvözlettel
SR.

-

, 2011. december 17.

4 hónapja nem kapom meg a bútioromat,amire 30% előleget kifizettem! A telefont nem képesek felvenni sem a raktárban,sem a csepeli Retz Bútoráruházban,ahol megrendeltem a bútort! 10-es skálán mínusz tízre értékelném őket,ilyen rossz céget még nem nagyon láttam!
Címkék: #bútor vélemény késedelemErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Megjegyzés

, 2011. december 30.

Én 6, azaz hat hónapja nem kapom meg a megrendelt bútort. Minősíthetetlen. Az előleg visszafizetését felmondó nyilatkozathoz kötik. Amúgy pedig sorra zárnak be az üzleteik (Market Central Vecsésen, Gyömrői úti üzlet).

Megjegyzés

, 2011. december 30.

Kedves mindenki! Régóta olvasgatom a Retzel foglalkozó fórumokat. Bútorosként tudom, hogy mi van a Retz hátterében. Aki teheti, az nyugodtan terjessze az érdeklődő fórumokon a leírást, minél több emberhez jusson el az infó. Reméljük ezzel is tehetünk azért valamit, hogy minél kevesebben veszítsék el a pénzüket. Első rész: Az alapok Amit mindenképp fontos tudni, hogy a Retz egy lengyel gyártó a BRW (black red white) bútorait forgalmazza. http://www.brw.com.pl/pl Ennek a gyártónak magyar országon két hivatalos forgalmazója !!!VOLT!!! Az egyik a Retz, a másik a Balla Bútor (http://ballabutor.hu/). Érdemes megnézni a Balla oldalon, hogy már csak ő maradt egyedül mint hivatalosan elismert forgalmazó. Ez év elején a lengyel gyártó tárgyalásokat kezdeményezett az országban, hogy lehetőség szerint kikerülhesse a forgalmazókat, és maga vethesse meg a lábát a magyar bútorpiacon. Ez a törekvése az év közepére alábbhagyott. Nem sikerült áttörést elérnie a piacon, mert 2 másik nagy külföldi bútorgyár is képviseltetni kezdte magát 2011-ben (http://www.forte.com.pl/ , http://www.formaideale.rs /). Második rész: Mikor, és miért kezdődtek a gondok Az év elején már hallani lehetett mindenfélét a Retz helyzetéről bútoros körökben. Mostanra mindenki tudja, hogy ezt a lengyel gyártó is megérezte. A kifizetések késni kezdtek. Sajnos a gyártó még ekkor is hatalmas potenciát látott a Retz üzlethálózatban (hatalmas gyönyörű üzletek, elképesztő reklámhadjárat, az ország minden táján meglévő rengetek üzlet). Ennek következtében a gyár nem függesztette fel a Retz kiszolgálását, csak áttért a kézpénzes (magyarul azonnal fizetendő) árukiadásra. És a hangsúly az árukiadáson van! Ugyanis nem a Lengyel gyár hozza ide a bútorboltokba az árut, hanem a Retz hozza el a gyártótól. A gondok ekkor kezdődtek. Mivel a gyár csak akkor ad árut a Retznek, ha azt azonnal kifizeti. Ahogy fogyott a pénz, úgy oldották meg a szállításokat, hogy az elvett előlegekből fizették a korábbi rendeléseket. Íme egy példa: Marika néni megrendel egy bútort szeptember elsején. Elkérnek tőle 30.000 Ft előleget, és elküldik azzal, hogy 4-6 hét múlva érkezik a bútor, menjen haza és várja a telefont. Az elvett előlegből viszont nem az ő bútorát hozzák el (vagy abba fektetik bele) hanem a nyáron rendelő Erzsike néni 2-4 vagy több hete !!!már csúszásban lévő!!! kanapéját fizetik ki és hozzák be az országba. Mindenképp megjegyezném, hogy ezt más bútorosok is így csinálják, csak van egy óriási különbség. Mégpedig az hogy a legtöbb helyen nincs csúszás, és van pénze a boltnak finanszírozni a megrendeléseket, még akkor is, ha nincs újabb és újabb megrendelő, aki előleget fizet. Harmadik rész: A meglévő probléma El is jutottunk 2011 nyár végére. Egyre kevesebb a Retznél a megrendelő ezért nincs pénz behozni a korábbiak rendeléseit. Ekkor fordul a vezetés a bútoros körökben ismert legaljasabb húzáshoz. Teljesítés nélkül elkéri a teljes vételárat mindenféle válságra és egyebekre hivatkozva. Itt szeretném megjegyezni, hogy érdemes utánanézni a lengyel gyárnak. A BRW Európa 4. vagy 5. legnagyobb bútorgyártója. A valóságban szó sincs nehézkes gyártásról vagy hiányzó alapanyagokról. A gyár hatalmas kapacitással, és még nagyobb raktárkészlettel rendelkezik. A válság igazából csak annyit eredményezett, hogy még olcsóbb bútorokat kezdtek gyártani, amiből még nagyobb mennyiséget rendeltek Európa szerte. A gond itt csak azzal van, hogy a kifizetések mellett is csak a bútorok töredékét sikerült behozniuk a megrendelőknek. Még azok közül is, akik kifizették a teljes vételárat, vannak, akik a mai napig sem kaptak bútort. A Retz pénze elfogyott. Hihetetlen mennyiségű energiát és pénzt fordítanak a reklámra, melyben 50+10% meg 70% kedvezményt ígérnek. Sajnos ennek a mai napig sokan bedőlnek. El tudják képzelni… 70% kedvezmény? Még így is annyiba kerül a bútor, mint a Balla Bútornál „csak” 30% kedvezménnyel. Negyedik rész: A jövő Sajnos nincsenek bíztató kilátások. A Retz hamarosan csődöt jelent. Mindenki hallotta már a különböző kulcsszavakat, (offshore, kínai lakhelyű tulajdonos…stb.) ebbe nem is nagyon mennék bele, mert úgyse segít senkinek. Ami viszont szomorú, az az, hogy lesznek olyan emberek a csőd pillanatában, akik még pont nem kapják vissza a pénzüket, vagy pont pár nappal korábban előlegeztek bútort. Mert ha a Retz boltok bezárnak, már nem lesz kihez menni kopogtatni a pénzért. Ha tanácsolnom kellene akkor azt mondanám, hogy mindenkinek azonnal be kell mennie az üzletekbe, és maradéktalanul vissza kell követelnie az előleget, vagy a teljes vételárat. Sajnos nem segít a fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés sem, mert már tudják és látják a véget. Tisztában van a vezetőség azzal, hogy mire a fogyasztóvédelem megindul addigra már a cég csődöt jelent és nem lesz kin behajtani a követeléseket. Határozottan kell fellépni, de ne felejtsük el, hogy az eladók csak alkalmazottak! Sajnos rajtuk csattan a leginkább a kialakult helyzet. Azért ezt mindenki tartsa észben. Ne fogadjanak el semmiféle ultimátumot, és ne fogadják el a „szerződésre” való hivatkozásukat. Sajnos még így sem fogja mindenki visszakapni a pénzét. Ez sajnos egyszerű matematika. Reméljük, többen lesznek azok, akik a pénzükhöz juthatnak. Kérnék mindenkit, akinek lehetősége van, terjessze ezt az írást.

Megjegyzés

, 2012. január 19.

A Retz segített "elintézni", hogy néhányunknak ne úgy alakuljon a Karácsonya, ahogyan mi azt már nyáron elterveztük. Azért annak örülök, hogy a befizetett előlegek, ha már a bútorgyárba nem jutottak el, legalább nemes célra lettek felhasználva. Ez egy kicsit szebbé tette a Karácsonyomat, matracon aludva és párnákon ülve. Valakik szerint a Retz-től az alábbi felhívás képmutatás. Szerintem pedig nagyon nemes gesztus adományozni, ha van miből. A jóérzés közben ,valamiért, mégis forog a gyomrom. Talán csak azzal van a baj, hogy ezt a Retz csinálta? "Felhívás A Retz Bútorházak „Összefogás a jövőnkért” mottóval, jótékonysági akciót kezdeményeznek a nehéz helyzetbe került önkormányzatok, intézmények megsegítésére. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben csak a civil és társadalmi összefogás segíthet kilábalni a válságból. A Karácsony, a szeretet ünnepe közeledtével mindenkit, aki teheti arra kérünk, hogy csatlakozzon a felhíváshoz és támogassa az arra rászorulókat…. …Higgyék el, Önöknek is jó érzés lesz, ha segítenek, segíthetnek másokon! Retz Bútor" Tőlem öt hónap után nem kértek se elnézést, se bocsánatot a több hónapos hitegetés miatt. Nem kértek elnézést a rájuk vesztegetett szabadidőm elherdálása végett: a folyamatos telefonos és személyes érdeklődéseimért, azért, hogy sosem hívtak vissza. Lehet, hogy zaklatásnak vették? Talán a vásárlókat is emberszámba kéne venni!
Zoltán Gyöngyösi

Retz ágykeret

, 2011. november 11.

Kritikán aluli, amit a szállítási határidő folyamatos kitologatásával csinál a Retz! Arról nem beszélve, hogy nincsen egy rendes telefonos elérhetősége sem. Szeptember 9. óta szerencsétlenkednek egy ágykerettel! Ez komolytalan, nem csoda, hogy ide jutott a cég! Viszont ha felmondom a rendelést, megint mehetek keresni valami mást!
Bakó

Reklamció

, 2011. augusztus 17.

2011 06. 21-én Székesfehérváron rendeltünk bútort a Retz áruházból. (Magyar telmék) Az ajánlat szerint 3-4 hét határidővel szállítják. Azóta 8, azaz nyolc hét telt el, butor sehol. Sem az üzletet, sem a logisztikai központot nem lehet elérni telefonon. Közben más sem hallatszik a rádióból: vásároljon Retz bútort féláron, ingyen házhoz szállítjuk... Erről ennyit.
Címkék: #szállítás#elérhetőségErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Lang

RETZ BÚTOR FOLYTATÁS

, 2011. augusztus 5.

2011. 07. 29. RETZ legújabb fejlemény: A férjem visszakérte a foglalót. Szó nélkül visszaadták. Pár óra múlva felhívta ?Pestről a Retz tulajdonosa? a férjemet és sűrű bocsánatkérések közepette elmondta, hogy sajnos elkeveredett az email, amiben a megrendelést küldték, ezért el sem kezdték még készíteni a bútort. Ebben ?csak? annyi a bibi, hogy nekünk azt mondták itt Győrben, hogy a üzletvezető többször beszélt a céggel, és sürgette őket, de először a kárpit, majd a fa hiánya miatt nem tudták időben legyártani a terméket, de folyamatban van. Nos, most ki hazudik??????? ?A pesti vezető? ígéretet tett, hogy a jövő héten kedden megcsinálják, és ki is szállítják az ülőgarnitúrát csütörtökön, valamint 40.000 ft- tal kevesebbet kell fizetnünk, valamint házhoz szállítják az árut ingyen. Most már meg is nyugodhatnánk, de egyrészt nem nagyon hiszünk már, túl sok volt az ígéret, másrészt az alábbiakban volt olyan hozzászóló, akinek hibás árút küldtek, tehát nem vagyunk nyugodtak. Az biztos, csak akkor vesszük át az árút, ha hibátlan. Ha mi szerencsével járunk most, akkor legalább megvan a megoldás arra, hogy mit kell tenni ahhoz, hogy a RETZ időben kiszállítsa a megrendelt árút. Az biztos, hogy nem szabad belenyugodni, mert csak azokkal az emberekkel tehetik ezt meg, akik megalkuvók. 2011. augusztus 2. A mai napra vártuk a hívást, hogy készül- e, megkapjuk- e az ülőgarnitúrát, ahogy ígérték, vagy sem. Mivel telefonhívás nem érkezett, a férjem felhívta a számot, ahonnan az állítólagos Retz tulajdonos hívta. Mint kiderült Győrből hívták akkor, nem Pestről, mint mondták, és a hölgy semmit nem tudott a bútorunkról. Mi már csak röhögtünk rajta!!! Ez egy vicc, ami itt megy!!!!! A hölgy beszélt a vezetővel, aki ígéretet tett, hogy beszél a tulajdonossal, aki a délután folyamán visszahív. Délután jött is egy hívás, de az nem a tulajdonos volt, és tőlünk kérdezte meg, hogy miért is kellett neki minket felhívnia?????!!!!!! Szörnyű!!!!! A férjem elmondta neki, az úriember valószínűleg valamelyik munkásember lehetett. Mondta, hogy az ágy kész lenne, de nem érkezett meg a faáru, és még le is kéne festeniük, úgyhogy a héten biztos, hogy nem lesz meg az ülőgarnitúránk, pár hetet még biztosan kell várnunk. Itt a vége a történetnek. Megmondta a férjem, hogy csináljanak amit akarnak az ülőgarnitúrájukkal, megyünk, és veszünk egyet, már mindegy milyet, csak le tudjunk végre ülni, és nyugalom legyen. Még aznap este vettünk egyet a Möbelixben, szuper, és boldogok vagyunk végre, és végérvényesen elegünk van a RETZ- ből.
Címkék: #RETZ#CSAK AZT NE!Erre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Lang

RETZ BÚTOR

, 2011. július 28.

Június 03- án rendeltünk a győri Retzben egy ülőgarnitúrát. Mondták, 4-6 hét, míg megérkezik. Nem gond? Dehogy, úgyis kb. akkor költözünk. Most július 28- a van. Legutóbb a múlt héten kérdeztem rá személyesen, hogy mikor várható a bútor. Mára ígérték. Ma felhívtam őket, hogy kb. mikor érkeznek. Sokadik koppanásom. Először azt a választ kapom, hogy hétfőn, mivel ők hétfőn szállítanak, bár a múltkor még azt mondták, hogy csütörtökön. Mikor???????????? Kérdezem én. Erre a hölgy egy kis türelmet kér, megkérdezi a főnökét. Újra vonalban. Elnézést, rosszul tudta, 2 hét múlva érkezik a bútor, mert még nem érkezett meg a faanyag hozzá, de a főnök úr már sürgeti őket. Tessék?????????????????? Két hete azt mondták, hogy azért nem ért még ide, mert nem érkezett meg a kárpit. Most meg a faanyag???? Mondom a nőnek, hogy 2 hete beköltöztünk, és nincs mire leülnünk, ha tévét akarunk nézni. 8 hete várunk a nyamvadt kanapéjukra, és még várjunk 2 hetet??????????? És akkor meg fog érkezni, vagy újabb heteket várhatunk??????????Nagyon dühös vagyok, ezt hallja a hangomon. Oké, akkor felhívom a férjemet, beszélek vele -mondom neki- jó. Ennyi a válasz. Felhívom a férjemet, elmondom mi történt. Ő próbálja hívni őket, csak a fax cseng ki. Megpróbálom én is, ugyanaz. Talán kár volt előre szólnom, hogy felhívom a férjemet, de ki gondolta volna, hogy rögtön kinyomják a telefon, hogy még csak hívni se lehessen őket. Talán nem én vagyok az első, aki kiakadt????? A férjem bement személyesen, nem volt nyugodt, a nő kérte, hogy azért ne verje meg ?a férjem nem verekedős fajta, csak üvöltözős, így nem verte meg. Elkérte a panaszkönyvet, majd kérte vissza a 80.000 ft foglalót, mert már nem tartunk igényt a bútorra. Sajnos nem tudták odaadni, mert ahhoz előbb haza kell jönnie a papírért, amin a blokk van, csak úgy tudják visszaadni a pénzt. Se bocsánatkérés, se könyörgés, hogy ne vegye vissza az előleget, mert akkor kinek adják el az egyedi, nekünk gyártott bútort. Semmi. Nem értem. Lehet, hogy a bútorunkat még el sem kezdték gyártani? Sosem tudjuk már meg, de már nem is akarjuk. Jó, hogy olvastam itt a hozzászólásokat, így még csak fontolóra sem vesszük, hogy még esetleg várunk pár hetet. Kizárt! Nekünk az a bútor már nem kell, és a Retzbe tuti, hogy soha többet be nem tesszük a lábunkat.
Címkék: #ülőgarnitúraErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Fejős Erika

REKLAMÁCIÓ

, 2011. július 25.

Sajnos hasonló a problémám nekem is. 12 hete várok a Lengyelországból szállitandó konyhabútorra. Amikor megrendeltük azt mondták, hogy 8-10 hét. Ehhez képest már a 13.hétben járunk, konyha még sehol. Már nagyon kellene. Várjuk. Nagy Erika
Címkék: #kONYHABÚTORErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
DRAPÁL KATALIN

REKLAMÁCIÓ

, 2011. május 26.

TISZTELT CIM!JANUÁR ÓTA NEM RENDEZIK A REKLAMÁCIÓVAL KAPCSOLATOS ÜGYEMET ÉS MÉG A LEVELEMRE SE VÁLASZOLTAK 05.17-ÉN IRTAM ÉS MA 05.26-A VAN. EZT FELHÁBORITÓNAK TARTOM.
Címkék: #REKLAMÁCIÓS ÜGYINTÉZÉSErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése


Írjon véleményt a(z) Retz Bútor részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!


CYLEX Árajánlatkérések

Szolgáltatás

Vélemények


Hasonló cégek a közelben


  1. Távolság: 570 m
    Csepeli út 19.
    2310  Szigetszentmiklós

  2. Távolság: 840 m
    Cirmos Sétány 18.
    1213  Budapest

  3. Távolság: 1.24 km
    Tompa U. 13.
    1214  Budapest

  4. Távolság: 1.65 km
    Varrógépgyár Utca
    1211  Budapest

  5. Távolság: 1.91 km
    Ii. Rákóczi F. út 129.
    1212  Budapest

  6. Távolság: 2.21 km
    Gyár Utca 15.
    1222  Budapest

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Bútor, Bútorbolt, Bútoripar, Faipar