Sikonda Termál Hotel, Komló

Frissítve 5 hónappal ezelőtt

Útvonal

Leírás

A Sikondafürdő Thermál Hotel idegenforgalommal foglalkozik. A saját termálforrásból táplálkozó fedett és kültéri élménymedencék biztosítják, hogy vendégeink a regeneráló nyugalom szigetén érezhessék magukat. Wellness részlegünk a test és lélek vitalitását, regeneráló pihenését és energiával való feltöltődését biztosítja.

Cégleírás
A wellness részben életstílus, részben életfelfogás, ezen felül életfilozófia tudatos törekvés a személyes egzisztenciára. A felelősségérzeten alapszik, különösképpen a saját egészségünkre és ezen felül az átfogó életminőségre. A wellness magában foglalja a lét testi, lelki és szellemi aspektusait. A wellness életstílus egyfajta életművészet, amit ha tudatosan fejlesztünk és gyarapítunk, újabb tapasztalatokkal, tudással és változó feltételekkel, akkor drasztikus módon javulhat perspektívánk egy jó és kiteljesült életre. Ez azonban több mező terén kapcsolódik a személyes excellenciához: A fitnesz, az időhiány és a stressz kezelése, saját magunk önbecsülése, valamint egy megfelelő, konstruktív bánásmód kifejlesztése saját magunkkal szemben." Dr.
Donald Ardell fenti megfogalmazása írja le legszemléletesebben mit kínálunk Vendégeinknek. Szállodánk 38 szobájában nem csupán szállást adunk pár éjszakára, hanem a nyugodt pihenés lehetőségét. A 6 medencés termál-, élményfürdőnkben nem csupán egy fürdés, ami vár Önre, hanem egy felpezsdítő találkozás a vízzel. 450 m2-es Egészségcentrumunkban nem csupán wellness kezelést adunk, hanem egy minden érzékszervet kielégítő élményt.
Forrás éttermünkben nem csupán reggeli, ebéd és vacsora kapható, hanem ínycsiklandó kulináris élvezetek. Legfőbb célunk mosolyt csalni az Ön arcára, mialatt nálunk vendégeskedik és mikor visszagondol a nálunk töltött napokra

Vélemények

capp

hotel

, 2009. december 25.

Idén nyáron voltunk először, és nagyon jól éreztük magunkat. Az idősebbeknek és a fiataloknak is ajánlom. A szaunát nagyon szerettük, és a melegvízes medencékben is nagyon jól ki tudja pihenni magát az ember.
szataka

fürdés?

, 2008. augusztus 25.

Mivel sok embert hallgattam meg az óránkénti ár nem adja azt a fürdő részéről amit itt elvárnánk sok helyen (itt nem reklámozok) a napi!! 1000-1800 Ft os árért sokkal külömb ellátást kap az ember a vízben mint itt, és a mozgáskorlátozottaknak csak a vízpartig lehet eljutni, onnan nézhetik a vizet - hát ehhez nem kell semmit hozzászólni.
Szikszayné Németh Mária

Sikonda hotel

, 2007. december 28.

Komló elővárosában hatalmas létesítmény épült amely a Mecsek idegenforgalmát vonza. A Sikondai termálfürdű amely már nem csak a bányászoknak ad kényelmes pihenést, hanem minden turistának aki pihenni, gyógyulni vágyik. Csodás környezet olcsó árak.
Címkék: ## turizmus# wellness# termálfürdőErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Csuvár Andrea

sikondai wellnes hotel

, 2007. december 22.

Nekem nagyon tetszik ez a wellnes hotel! Mikor 1 hétig ott volta az egyik táborban majdnem mindennap átmentünk oda. Remek kikapcsolódás volt. Csak a kinti medencékhez az idő nem volt alkalmas, hideg volt mikor mi ott voltunk. Egyszer mentünk ki, hideg volt, de jó volt. Nagyon szép az a környék ahova épült és a végeredmény önmagáért beszél. Érdemes bemenni.
Címkék: ## turizmus fürdő wellnesErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Nagy Ferencné

Sikonda Termál Hotel

, 2007. december 19.

idén nyáron kis csládommal töltöttünk itt egy egész hetet.nagyon szépen megcsinálták a fürdőt a hotel is jo lett.a gyerekek nagyon jol szorakoztak meg persze mi is.hamar eltelt a hét.remélem jövőre is eljutunk ismét.
Címkék: ## fitnesz turizmus hotelErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése

Írjon véleményt a(z) Sikonda Termál Hotel részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!

CYLEX Árajánlatkérések

7627   Pécs

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Szálloda, Hotel, Wellness, Thermal, Étterem, Idegenforgalom, Turizmus, Fitness, Fürdő, Termálfürdő, Therapy, Aromatherapy, Rendezvény, Aerobic, Wellness Szálloda, Sportmedence, Restaurant, Aquafitness