Telemax Gsm Szerviz Kft., Budaörs

Kinizsi U. 2/B
2040 Budaörs
Pest
Telefon:
+36 23 880 319 Call
Weboldal:
E-mail:
Üzenet küldése
Frissítve 2 hónappal ezelőtt| Cégadatok változtatása | Hibás adat

Nyitvatartási idők

hétfő
8:00 – 17:30
kedd
8:00 – 17:30
szerda
8:00 – 17:30
csütörtök
8:00 – 17:30
péntek
8:00 – 17:30
szombat
9:00 – 13:00
vasárnap
Zárva

Nyitva

Nyitvatartási idő Telemax Gsm Szerviz Kft.

SAMSUNG készülék leadása gyorsjavításra : 16:30-ig .

Útvonal

Vélemények

M.Gábor
2 Csillagok

Szervizelés minösége,eljárás

, 2014. június 16.

Nos már vala bent a gépem (Samsubg Notebook),mult héten a futárral beküldve,Garancia lapot nálam felejték,telefonos egyeztetésre küldjenek megint futárt,s megkapják.Ezt nem tették meg.E-Mailban nem lehet potolni,igy postán feledva.sajnálatosan nehéz a szerviz elérhetösége,szégyenletesen el avult.Csak gépi telefon az is csak 1 szám.még FAX-szolgáltatsra sem tellik ezen cégnek?,ill több féle modon elérhetöség?,Nos ez hazánk,s a szolgáltatások gyengesége szégyene.Ausztria,Németországban ez biz Europai szinvolalatot ad,mely Magyariban csak Ázsiai szegényes elmaradi.sajnos csak ere ilyenre tellik?,Igen.Minden lassu bonyolultönöknél.Kérdés!Ezt nem értö.hozzá értö jol megfizetett ember irányitja?,NEM!
Címkék: #hibák#lassuságErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Árpi1234
1 Csillagok

lenovo garancia

, 2014. május 31.

2013. júliusában vásároltam egy lenovo U310-es típusú ultrabook-ot. Sajnos a készülék viszonylag hamar meghibásodott, így 2013 szeptemberében jeleztem garanciális igényemet a lenovo felé, akik elszállították a készüléket az akkori garanciális javító partnerükhöz a Jabil társasághoz a lengyelországi Bydgoszcz-be. A gépet kb. 1,5 hét múlva kijavítva visszakaptam és hónapokig boldogan használtam. Sajnos mostanában ismét hibákat jelzett a merevlemez (a régebbi javítás is a merevlemez miatt történt), így ismét felvettem a kapcsolatot a lenovo-val, akik azóta partnert váltottak és a magyarországi Telemax Kft-hez irányítottak. Az ügyintézés nehezen indult, de a bejelentést követő 5. napon elszállították tőlem a készüléket a szervizbe. Az igazi döbbenet azonban ma ért: Felmentem a javító cég javításkövető oldalára és egy szakvéleményt találtam ott arról, hogy a garanciát megvonták: "A készülék bevizsgáláskor kiderült, hogy abban szakszerűtlen beavatkozás nyoma található. Az idegen és szakszerűtlen beavatkozás(ok) miatt a gyártói utasítások értelmében, a készülék javítását garanciában nem tudjuk vállalni." Mivel a készülékbe sem szakszerűen, sem szakszerűtlenül nem "avatkoztam be", azonnal hívtam a javító cég ügyfélszolgálatát. Előadtam, hogy a készülék volt már javítva a lenovo egy másik partnerénél, így a zárócímke sérülése ott történhetett. Az ügyintéző válaszában elmondta, hogy a lenovo nem adta át számukra a korábban javított eszközök adatbázisát (erre azért lenne szükség, mert az első javításhoz nem volt szükség a garanciajegyre, gyári szám alapján érvényesítették a garanciát, így a most a javító cégnek átadott garanciajegyen nincs nyoma a lengyelországi javításnak.), így nekik fogalmuk sincs erről. Az ügyintéző szerint a megoldás az, hogy e-mailben írok egy kérelmet, amiben azt kérem, hogy méltányosságból (sic!) javítsák meg a készüléket. A mai napon személyesen jártam a javítást végző cég ügyfélszolgálatán. Az ügyintéző természetesen nem tudott segíteni, azt tanácsolta, hogy a gyártóhoz forduljak a garancia ügyében. A gyártó oldalán az elérhetőségek viszont a szerviz oldalára mutatnak. A kör bezárult.
Címkék: #telemax#garanciaErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
bbb
1 Csillagok

elérhetetlenek

, 2014. május 29.

hát hívogathatja ezeket az ember, csak a telefonszámlája fogy le, mert ugye a géphangnak kell pofázni 15 percig, azt senki sem veszi fel, meg elmondja még a jövő heti időjárást is.

Megjegyzés

, 2014. június 25.

Én is próbáltam telefonon elérni a szervizt, de csak géphanggal kellet megelégedni.Ami természetesen kevés ahhoz,hogy problémám megoldódjon.6.-hó 18.- adtam le egy Nokia 920-ast.2. garanciális javitásra,most más hibákkal.A leadás a vásárlás helyén történt,úgy hogy a szerviz 6.-hó 23.- veheti javításra kézhez.erről szerettem volna,informálódni de a géphang miatt nem jött össze.Eddig mindig Nokia telefont választottam,de most úgy látszik kifogtam egy problémás készüléket,félév alatt,másodszor hibásodott meg.Mivel a készülék ára elég húzós volt nem mindegy,hogy javításokra küldöm vagy pedig a garancia időn belül kicserélik.Mert általában,ha egyszer meghibásodik valami,még úgy ahogy ahogy elmegy.De másodszor már,valami komolyabb szerkezeti,/alkatrész/hibákat takar.Ezért is szeretem volna beszélni T.szerviz vezetőjével mer nyugdíjas lévén,elég húzós lenne egy másik készüléket vásárolni.És a garanciális idő rohamosan csökken,nem szeretném ezalatt a készüléket állandóan a szervizbe tudni.Éppen ezért szeretném,ha lehetőség lenne a készülék cseréjére,igaz,hogy a csere garancia négyszeri javításra szól de,a tisztel szerviz már úgy gondolom előbb látja a javíthatóság határát.

Megjegyzés

, 2014. július 24.

Én is próbálom elérni 2 napja a megadott számot, de a gépi hangon nem sikerült továbbjutnom ! Kénytelen az ember kimenni személyesen, miközben 2 kérdése lett volna, mielőtt leadná a hibás eszközét. Nem lehetne valahogy megoldani, hogy a garanciális ügyfelek kapjanak segítséget egy szakembertől telefonon ??? Ebben a technikai században ilyen nehézkes ügyintézést ! Többet remél az ember....
Zsuzsanna Fogarasi-Csató
2 Csillagok

samsung s4 mini

, 2014. május 28.

ez a szervíz annak ellenére,hogy igényesen néz ki-elég tré bevittem az készüléket-minden megkérdezés nélkül ALKATRÉSZCSERE volt- teljes formatálást hajtottak végre rajta...nem értem miért. Minden adatok oda,pedig csak egy usb csatlakozót cseréltek. Most újra ua a hibája...alig 1,5 hónapja volt náluk a készülék...
Bukoszki Istvánné
1 Csillagok

szervíz

, 2014. április 18.

Hát sajna én vettem egy samsung galaxy note 3-at. három nap és ebbe a szervizbe lett leadva. Egy hét és kész megint három napig használtam-szerviz ugyanide egy hétig. Most megint ugyan az a baja. De a szerviz szerint minden rendben. Akkor most hogyan igazoljam hogy tényleg rossz a készülék???Megint visszaküldöm de nem tudom, hogy meddig lehet elmenni. Mit lehet ilyenkor tenni???Hova lehet fordulni segítségért?? És hogyan bizonyítsam hogy tényleg nem jól működik??Tisztelettel.
Címkék: #samsung galaxy note3Erre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Németh B. Mónika
1 Csillagok

Szerviz és szolgáltatás értékelés

, 2014. április 14.

Telefonon elérhetetlenek, hangpostán ha üzenetet hagyunk megadva a telefonszámot, állítólag visszahívnak...2 hónap alatt ez sem sikerült. Személyesen is csak egy flegma ügyintézővel lehet beszélni. 8 hónap alatt 6x szervizelték a telefont, az utolsó még folyamatban. 2 panaszkönyvi bejegyzésre sem válaszoltak, Fogyasztóvédelem és Békéltető Testület elé ügy továbbítva.
tűrhetetlen
1 Csillagok

notebook

, 2014. április 7.

Telefonon elérhetetlenek, nagy nehezen többszöri hívás után és többszöri 10-15perc telefonos várakozás után sikerült beszélnem egy kimondottan flegma ügyintézővel! e-mailre több mint 1 hét alatt sem sikerült válaszolniuk! Tűrhetetlen!
rekszem
1 Csillagok

ügyfélszolgálat

, 2014. február 25.

telefonon napok óta elérhetetlenek.... ha már ez sem megy, akkor hogy javítanak meg szakszerűen bármit is
Biró Roland
5 Csillagok

Nagyon elégedett vagyok

, 2014. február 19.

Sziasztok, én egy Alcatel one touch dual sim készüléket adtam le javításra a Telemax GSMnél. Telenoros vagyok viszont nem rajtuk keresztül adtam le javításra a telefonomat,hanem személyesen vittem el. Amint odaérkeztem egy nagyon csinos lány megkínált kávéval,teával. Sorszámot húztam és amíg vártam,ami nem volt több tíz-tizenöt percnél kellemesen elbeszélgettünk hármasban,azért hármasban mert a feleségem is ott volt velem,ezért nem gondoltam,hogy ez a beszélgetés csak marketing.A készülék garanciális javítását öt munkanapra vállalták,pénteken vittem oda.Az igaz,hogy a javítás elhúzódott harminc nap lett az öt munkanapból,viszont felkerestem őket telefonon ami nem volt nehéz és elmondták miért késik a javítás. Érthető volt számomra. Azzal,hogy puffogok nem lesz előbb kész a telefonom. Amikor visszakaptam olyan javításokat is elvégeztek a telefonon ami nem garanciális hiba volt,és nem kellett érte fizetnem. Az ügyintézők szakmai hozzáértésével,emberközpontú hozzáállásával teljesen meg vagyok elégedve. Csak így tovább sok sikert :-)
Címkék: #ElégedettségErre válaszolok    Vitatott tartalom jelentése
Lenovo notebookos
1 Csillagok

Garancia

, 2014. február 13.

A Lenovo erre a cégre bízta a garanciális javítást. KB 30 perc várakozás után valaki felvette a telefont,elmondtam mi a gond a géppel, mondták írjam meg emailben. Megírtam, több napja nincs válasz. Telefonon elérhetetlenek. Király !


Írjon véleményt a(z) Telemax Gsm Szerviz Kft. részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!


CYLEX Árajánlatkérések

Szolgáltatás

Vélemények


Hasonló cégek a közelben


  1. Távolság: 1.00 km
    Ipartelep U. 13-15.
    2040  Budaörs

  2. Távolság: 1.40 km
    Sport Utca 2-4..
    2040  Budaörs

  3. Távolság: 5.12 km
    Balatoni út 2663 Hrsz.
    2049  Diósd
  4. Október Huszonharmadika Utca 8-10.
    1117  Budapest
  5. Október Huszonharmadika Utca 8-10.
    1117  Budapest
  6. Október Huszonharmadika Utca 8-10.
    1117  Budapest

Kulcsszavak

Kulcsszavak:

Mobiltelefon, Mobiltelefonok javítása, Samsung Notebook Szerviz