Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. - Budapest

186 Vélemények
Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. - Budapest
Tölgyfa Utca 1-3.
1027 Budapest - II. KER.
*Ezen helyen található szolgáltató egység véglegesen bezárt. Kérjük, válasszon az Önhöz legközelebb eső helyiségek közül.

Üzletek a közelben

  1. Bajcsy-Zsilinszky út 61.
    1060  Budapest
  2. Király Utca 112.
    1061  Budapest
  3. Bartók Béla Utca 47.
    1114  Budapest
  4. Béke Utca 2.
    1135  Budapest
  5. Teleki Tér 1.
    1086  Budapest
Az összes Lidl kirendeltsége Budapest településen

Vélemények

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Mérési problémák vannak! Szintén a Mogyoródi úti üzletben tapasztaltam, hogy az ellenőrző mérleghez képest, a kasszánál néhány dekával többet számláznak. Otthon (egy nagypontosságú digitális mérlegen) újra ellenőriztem, és kiderült, hogy az ellenőrző mérleg volt a jó, a kasszánál mértek rosszul és fizettettek többet. Az ügyfélszolgálatnak jeleztem a problémát, válasz nincs. Hogy azóta korrigáltak-e, azt nem tudom, ugyanis amíg válaszra sem méltatnak, nem akarom és fogom kipróbálni, hogy becsapnak-e még. Addig azt feltételezem, hogy igen.

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Nem adnak jogszabálynak megfelelő, elszámolható, könyvelhető számlát! 2015. 09. 18-án vásároltam a Mogyoródi úti üzletben, ahol a pénztáros egy munkatársat kért meg, hogy a blokk alapján állítsa ki az irodában a számlát. A következő héten a könyvelés (közület) visszadobta és új számlát kért, mert kiderült, hogy a számla rossz, nem felel meg a tartalmi és alaki követelményeknek. Az üzletvezető közölte, hogy márpedig náluk más nincs, nem tudják cserélni, javítani, ha kötöm az ebet a karóhoz, menjek ki az üzlet elé és nézzem meg a plakáton a vevőszolgálat számát, hívjam őket. Ez már egy érdekes elintézési mód, de hogy nem vásárlóbarát, az biztos. Hazamentem, és másnap írtam a vevőszolgálatnak egy panaszlevelet, csatolva a rossz számlát is, de telefonon is beszéltem egy egyébként szintén nem igazán vásárlóbarát ügyintézővel, aki megígérte, hogy a javított számlát a címemre haladéktalanul postázzák. Ma október 15. van, ez szept. 25-én történt, de azóta is üres a postaláda. Október 6-án újra írtam panaszlevelet, amire a fülük botját nem mozdították, ahogy előtte sem. Okt. 9-én, 14.28 perckor felhívtam őket ismét, mire az üfszolgálatos közölte, hogy igen, látja a levelem, elnézést kér, azonnal intézkedik, megnyugodhatok, jön a számla. No, egy héttel később nyoma nincs az azonnali intézkedésnek, miközben a könyvelésből a pénz és a szla hiányzik, a Lidl miatt a saját zsebem bánja. Tehát, rossz a számlázás, rossz az üzletvezetés és rossz ezek szerint az ügyfélszolgálat is. Akkor mit is jelent az, hogy vásárlóbarát? A nem dolgozó ügyfélszolgálaton kívül pedig, felső vezetés elérhetősége a honlapon nincs. Ők nem óhajtanak tudni arról, hogy megy az üzlet?

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Martfűn a pénztárnál nagyon oda kell figyelni saját tapasztalat új pénztáros de már .... 2 medvehagymás buci helyett 5-öt ütött be 300ft-a meg károsított.

géza csáki

Akciók

, több, mint 6 hónappal ezelőtt

Most már kb.- 8-ik alkalommal fordul elő hogy vásárlok egy akciós terméket és a pénztárnál közlik velem nem erre a termékre vonatkozik a kiírás hanem fenti vagy lenti termékre én odahívom a kiszolgálót és mutatom hogy ehhez van kitéve az akciós ár közli tényleg most elegem lett beírtam a vásárlók könyvébe de én tovább vinném mert ez már nem tévedés Félegyházi LDL üzlet.
#reklamáció

Dr Kecskeméthy Gyula

göngyöleg visszavétel

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Lidl febr óta nem veszi vissza a 3 %-os Balatoni világos sörösrekeszét, - cserére sem ! Üveget visszaveszik, automata van mindkettőre. Hogy ez kinek jó ??? Most szatyorban hozzak-vigyek 20 vagy negyven üveget ?? Kár mert rendszeres vásárló vagyok, friss árú, udvarias kiszolgálás, de ezt a fajta sört a városban máshol nem lehet kapni. Választ kérek.
#göngyöleg

Vásároljon Prémium Tagságot
CYLEX Árajánlatkérések