Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. - Budapest

186 Vélemények
Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. - Budapest
Tölgyfa Utca 1-3.
1027 Budapest - II. KER.
*Ezen helyen található szolgáltató egység véglegesen bezárt. Kérjük, válasszon az Önhöz legközelebb eső helyiségek közül.

Üzletek a közelben

  1. Mogyoródi út 23-29.
    1149  Budapest
  2. Ceglédi - Üllői 112.
    1107  Budapest
  3. Lobogó U. 12.
    1098  Budapest
  4. Gubacsi út 34.
    1097  Budapest
  5. Béke Tér 2-4.
    1135  Budapest
Az összes Lidl kirendeltsége Budapest településen

Vélemények

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Mérési problémák vannak! Szintén a Mogyoródi úti üzletben tapasztaltam, hogy az ellenőrző mérleghez képest, a kasszánál néhány dekával többet számláznak. Otthon (egy nagypontosságú digitális mérlegen) újra ellenőriztem, és kiderült, hogy az ellenőrző mérleg volt a jó, a kasszánál mértek rosszul és fizettettek többet. Az ügyfélszolgálatnak jeleztem a problémát, válasz nincs. Hogy azóta korrigáltak-e, azt nem tudom, ugyanis amíg válaszra sem méltatnak, nem akarom és fogom kipróbálni, hogy becsapnak-e még. Addig azt feltételezem, hogy igen.

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Nem adnak jogszabálynak megfelelő, elszámolható, könyvelhető számlát! 2015. 09. 18-án vásároltam a Mogyoródi úti üzletben, ahol a pénztáros egy munkatársat kért meg, hogy a blokk alapján állítsa ki az irodában a számlát. A következő héten a könyvelés (közület) visszadobta és új számlát kért, mert kiderült, hogy a számla rossz, nem felel meg a tartalmi és alaki követelményeknek. Az üzletvezető közölte, hogy márpedig náluk más nincs, nem tudják cserélni, javítani, ha kötöm az ebet a karóhoz, menjek ki az üzlet elé és nézzem meg a plakáton a vevőszolgálat számát, hívjam őket. Ez már egy érdekes elintézési mód, de hogy nem vásárlóbarát, az biztos. Hazamentem, és másnap írtam a vevőszolgálatnak egy panaszlevelet, csatolva a rossz számlát is, de telefonon is beszéltem egy egyébként szintén nem igazán vásárlóbarát ügyintézővel, aki megígérte, hogy a javított számlát a címemre haladéktalanul postázzák. Ma október 15. van, ez szept. 25-én történt, de azóta is üres a postaláda. Október 6-án újra írtam panaszlevelet, amire a fülük botját nem mozdították, ahogy előtte sem. Okt. 9-én, 14.28 perckor felhívtam őket ismét, mire az üfszolgálatos közölte, hogy igen, látja a levelem, elnézést kér, azonnal intézkedik, megnyugodhatok, jön a számla. No, egy héttel később nyoma nincs az azonnali intézkedésnek, miközben a könyvelésből a pénz és a szla hiányzik, a Lidl miatt a saját zsebem bánja. Tehát, rossz a számlázás, rossz az üzletvezetés és rossz ezek szerint az ügyfélszolgálat is. Akkor mit is jelent az, hogy vásárlóbarát? A nem dolgozó ügyfélszolgálaton kívül pedig, felső vezetés elérhetősége a honlapon nincs. Ők nem óhajtanak tudni arról, hogy megy az üzlet?

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Martfűn a pénztárnál nagyon oda kell figyelni saját tapasztalat új pénztáros de már .... 2 medvehagymás buci helyett 5-öt ütött be 300ft-a meg károsított.

géza csáki

Akciók

, több, mint 6 hónappal ezelőtt

Most már kb.- 8-ik alkalommal fordul elő hogy vásárlok egy akciós terméket és a pénztárnál közlik velem nem erre a termékre vonatkozik a kiírás hanem fenti vagy lenti termékre én odahívom a kiszolgálót és mutatom hogy ehhez van kitéve az akciós ár közli tényleg most elegem lett beírtam a vásárlók könyvébe de én tovább vinném mert ez már nem tévedés Félegyházi LDL üzlet.
#reklamáció

Dr Kecskeméthy Gyula

göngyöleg visszavétel

több, mint 6 hónappal ezelőtt

Lidl febr óta nem veszi vissza a 3 %-os Balatoni világos sörösrekeszét, - cserére sem ! Üveget visszaveszik, automata van mindkettőre. Hogy ez kinek jó ??? Most szatyorban hozzak-vigyek 20 vagy negyven üveget ?? Kár mert rendszeres vásárló vagyok, friss árú, udvarias kiszolgálás, de ezt a fajta sört a városban máshol nem lehet kapni. Választ kérek.
#göngyöleg

Vásároljon Prémium Tagságot
CYLEX Árajánlatkérések