Telemax Gsm Szerviz Kft., Budaörs

Cím:
Kinizsi Utca 4
Irányítószám/Település:
2040 Budaörs
Megye:
Pest
Telefon:
+36 23 880 319
Weboldal:
E-mail:
Üzenet küldése
Ellenőrzött adatok, Frissítve egy hónappal ezelőttEllenőrzött adatok - Frissítve egy hónappal ezelőtt | Módosítás | Hibás adat

Weboldal

Gazdasági információk

Cégjegyzékszám
1309171219
Adószám
11002044213

Vélemények

Toth Balazs
1 Csillagok

, 2015. április 30.

2014. karácsonykor beruháztunk egy Galaxy S5-ös készülékre. Használtam is örömmel egészen január közepéig, mikoris kamerahibával elromlott. Szervízbe elküldtem, 3 nap múlva visszajött a készülék, immáron "megjavítva" . Mindent kicseréltek benne, főpanel, usb, akku, kameramodul stbstb. Meg voltam elégedve, mert még képernyővédő fóliát is kaptam. Az örömöm addig tartott, míg 3 hét múlva ismét elromlott a telefon. Na megint elküldtem, képernyőfotókat mellékelve. A telefon 4 nap után visszajött, hogy hibátlan, a hibát a "playről vagy máshonnan beszerzett programok okozzák". Azt hittem rosszul látok. Nem elég, hogy a jegyzőkönyv egy ilyen semmitmondó alibi duma, még tele is volt írásbeli hibával. A telefon ismét elromlott 3 hét után, megint leadtam, de ismét visszakaptam, hogy hibátlan. Használtam tovább a telefont, de 2 hét múlva ismét elromlott. Na mostmár a Samsungnak írtam, hogy valamit csináljanak már a készülékkel, mert ez eléggé idegesítő, főleg egy 157.000 forintos készüléknél. Jött a válasz, hogy a készüléket bevizsgálják, ezért küldjem el a tmxbe. Elküldtem, ahol közölték, 4-5 munkanapba telik a bevizsgálás. Oké, vártam. Jött a Samsungtól egy levél, miszerint a szerviz megállapította, hogy a telefon hibátlan. Megkaptam a telefont. A szerviz ott bukott meg, hogy április 15-én lett leadva a telefon, 16-án érkezett be hozzájuk reggel 10:00-kor, de még aznap elkészült a szakvélemény, miszerint a készülék hibátlan. Kíváncsiságból megnéztem a telefont tüzetesebben, észrevettem, hogy április 21-én telefonáltak róla. Sim kártya nélkül adtam le, de ők telefonáltak. Akkor hogy? Az akkumulátor fül alatt jött a legérdekesebb dolog. A telefon 16-án be sem volt kapcsolva.. 21-én kapcsolták be először. Ezeket szépen leírtam a Samsungnak, de menet közben elromlott a telefon megint. A hibát videóra vettük és elküldtük a Samsungnak, akik a mai napon csereutalványt ajánlottak fel. A Samsungot szeretem és meg vagyok velük elégedve, de a tmx-szel (direkt kisbetű) egyáltalán nem. Egy utolsó senkiházi banda, akik lenyúlják a Samsungot, a fogyasztót pedig halálra szívatják. Senkinek NEM ajánlom, hogy ezekhez a dilettáns egysejtűekhez küldje a telefonját. Gondoskodni fogok róla, hogy az amúgyis kiváló hírnevüket tovább öregbítsem. Egy "elégedett" ügyfél

1 Csillagok

2015. április 30.

Hívni nem lehet őket, üzenetre nem válaszolnak. Vicc.

1 Csillagok

2015. április 16.

Én is csak rosszat tudok mondani. 20 perc helyett 40-et vártam árajánlatra. Megkaptam, elfogadtam. Azt mondták, 1 órán belül kész. 1 óra múlva hívtak, hogy 5 munkanap, mert nincs alkatrész. Teljes a fejetlenség...

Moncsyka Üveges
1 Csillagok

, 2015. április 1.

Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van semmiféle formában nem tájékoztatnak,hogy mi is a baja egyálltalán a telefonomnak vicc ez a "cég".Sajnos hűen tükrözi a magyarországi helyzetet :(

1 Csillagok

2015. március 16.

Katasztrófális,hogy telefonon nem érhető el egy szervíz.Akkor mi a pokolnak van telefonszám megadva?

1 Csillagok

2015. február 27.

A győri Samsung szervizben lévő dolgozók nagyon flegmán és lekezelően beszélnek az ügyféllel.Szoftverfrissítést szerettem volna a telefonomra.Másnap hívtak hogy belehalt a szoftver frissítésbe.Mondták,hogy megpróbálnak "életet lehelni bele".Nem sikerült 3 nap alatt letölteni a szoftvert nekik.Ezért Budaörsre küldték.Azt mondták,hogy ott "talán jobb a szerviz".Én meg csak néztem,hogy hogy mondhat ilyet.Az egyik dolgozó lebutázta a kollégáját.Mondván nem ért a munkájához.És ilyenek dolgoznak a győri Samsung szervizben.Én elküldeném őket egy személyiség fejlesztő tréningre!!!

Bánszki Vikt?ria
1 Csillagok

, 2015. február 23.

11 napja írtam emailt, egy kérdéssel. Garanciás lehet-e egy x ideje vásárolt készülék. válasz nincs. A telefonszám arra van, hogy elmondják hogy nem lehet őket telefonon elérni. ...

1 Csillagok

2015. február 17.

Kb 40 napja adtam be egy Lenovo garis laptopot,ezidáig egy sms-sel elintéztek,nincs alkatrész. Kezdek ideges lenni.

Horváth Norbert*
1 Csillagok

, 2015. február 14.

Ahogy látom , nem csak én vagyok elégedetlen. Samsung telefonomat ide küldték garanciális javításra (recseg, ropog a hangszóró) Üzentek , hogy mehetek érte, kipróbálom , és ugyan az a hiba. Szerintem még a gépre sem tették rá. Ahogy küldtem úgy kaptam vissza . Vicc ez a cég

Werbovszky Béla
1 Csillagok

, 2015. január 6.

Sajnálatos módon szintén csak rosszat írhatok! Telefonon lehetetlen elérni őket, mert az üzenetrögzítő szerint nincs aki felvegye. Nem értem a XXI. században a világ egyik vezető cége, hogy működhet együtt egy ilyen céggel....?????? Ja és ráadásul felső kategóriás telefonhoz ingyen háznál történő javítás jár. Nagyjából mint 30 évvel ezelőtti akkori GELKA színvonala. Akkor jönnek mikor nekik tetszik. Legyél otthon egész nap, aztán vagy jönnek vagy nem..... Megalázó!!! Soha többé Samsung teló.... se tv. se semmi... !!!



Írjon véleményt a(z) Telemax Gsm Szerviz Kft. részére!

Ossza meg tapasztalatait másokkal is!